Komma igång

Tre enkla steg mot snabbare och mer kostnadseffektiv sjukvård

1. Boka en demonstration

Under en 30 minuter lång demonstration visar vår kundansvarige er och era anställda hur tjänsteplattformen för fjärrdiagnostik fungerar. Demonstrationen innefattar:

  • Genomgång av tjänsteprocessen
  • Närmare titt på läkarutlåtanden
  • Kartlägga stegen mot att påbörja en prövoperiod

Är ni intresserade av en demonstration?

Ni kan antingen kontakta vår kundansvarige direkt eller be honom ringa er genom att fylla i vårt demonstrationsformulär.

 

2. Påbörja en prövoperiod

Under en prövoperiod på tre månader kan ni testa vårt system och därefter ta ett beslut om huruvida nu vill ingå ett avtal.

Ni har 100 % support från vår kundtjänst även under prövoperioden, via telefon eller e-post närhelst ni behöver det.

 

3. Kom igång med tjänsteplattformen för fjärrdiagnostik

Nu är ni helt redo att fortsätta använda tjänsteplattformen för fjärrdiagnostik. Och precis som under prövoperioden hjälper vi er på alla sätt för att bidra till att så långt som möjligt förbättra er verksamhet och era patienters upplevelse.

 

Vill du boka en demonstration?

Vänligen lämna din kontakt info nedan, och vi kontaktar dig so snart som möjligt.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Ladda ner Guiden till Fjärrdiagnostik.

Guiden innehåller information över t.ex.:
  • Hur fjärrdiagnostik fungerar vid diagnos av flera folksjukdomar
  • Hur fjärrdiagnostik påverkar vårdorganisationen, patienten och allmänläkaren

FAQ

F: Vad gör RemoteA?

S: Vi förbättrar hälsovården för patienter, vårdgivare och samhället genom att tillhandahålla en tjänsteplattform för fjärrdiagnostik som gör diagnossättningen billigare, bättre och snabbare. Vi är specialiserade på hjärt- och lungdiagnostik.

F: Varför gör vi det vi gör?

S: Det finns en konstant press på att förbättra vården samtidigt som driftskostnaderna måste sänkas. Vår tjänst möjliggör både och, genom att kombinera tillgänglig teknologi med en innovativ process design. Vi hjälper er att snabba upp diagnosprocessen för utvalda sjukdomar samtidigt som vi sänker kostnaderna.

F: Jag är intresserad av att använda tjänsten, hur fort kan jag komma igång?

S: Det behövs ett möte för att demonstrera och starta upp tjänsten. Inskolningen tar en timme och apparaterna levereras med utförliga bruksanvisningar. Om ni har behov av hjälp betjänar vår lättillgängliga kundsupport er per telefon och e-post.

F: Finns det möjlighet att prova tjänsten?

S: Ja, vi erbjuder alla kunder möjlighet att testa tjänsten i två månader.

F: Vad händer efter provanvändningen?

S: Efter provanvändningsperioden kan du, om du är nöjd med tjänsten, fortsätta använda tjänsten som normalt. Syftet med provanvändningen är att få möjlighet att uppleva fördelarna med tjänsten samt se hur väl den fungerar i er verksamhet.

F: Hur mycket tid behöver jag investera för att komma igång med ert system?

S: Du behöver nästan inte investera någon tid alls för att komma igång eftersom tjänsten bygger på existerande teknologi. Det enda som behövs för att komma igång är en kort inskolning i hur apparaten kopplas på patienten.

F: Måste vi köpa apparaten?

S: Då ni använder vår tjänst för fjärrdiagnostik, betalar ni enbart för lyckade registreringar. Vi förser er med apparaterna och ni undviker att behöva investera i dyr utrustning.

 F: Vad ingår i tjänsteplattformen för fjärrdiagnostik?

S: Betala-per-konsultation inkluderar apparater, inskolning i apparatur och system, tillgång till webbaserad kundportal samt utlåtande från en erfaren specialist.

Undrar ni över något annat? Vi svarar gärna! Vänligen skicka era frågor till oss på adressen: john.holmberg(at)remotea.com

 

Top